Morgon promenad

Mindie vaknade klockan 8 och tyckte då att det hade varit väldigt passande att bajsa strax innan, rulla runt lite så att det skulle åka ur, upp på ryggen, ner på benet och upp på magen. Så klart även på lakan och kudde. HÄRLIG start på morgonen =) Dom små kunde tydligen vara lösa i magen ett bra tag (även fast dom är friska) efter magsjuka. Jahapp, men Mindie bajsade 12 gånger i går. Jag tyckte väl att det räckte efter hälften :P Vi vet i alla fall att tvättmaskinen fungerar efter ca. 25 maskiner =)

Strunt samma, vid 9 tog vi en härlig promenad med Emelie och Sebastian, det var lite kallt men solen värmde åtminstone lite. Mindie somnade 10 och vi kom hem strax efter det så hon fick stå ute och sova till 11.
Vi handlade lite, köpte blåbär och majs åt Mindie. Men eftersom jag glömde pengar och inte hade den minsta lilla aning om hur mycket pengar som fanns på kortet så åkte vi och handlade en massa annat på eftermiddagen.

Mindie har fått en ny leksak i dag..

En mobil =)


Gott smakade den också =)

Nu ska vi leka en stund till innan läggdags.
Åååh vad jag saknar Glenn. Jag vill ha honom hemma! Han kommer ju inte jobba länge till, men när han slutar jobba så är det min tur att gå tillbaka till mitt. Mycket blandade känslor kan jag säga =)


Kommentarer
Postat av: emelie

Världens sötaste Mindie :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback