Trött på innesittandet

Att vara sjuk tar på krafterna, nu har dock krafterna kommit tillbaka och känner att jag skulle vilja träffa alla i hela världen. Meeeen jag förstår ju att ingen vill träffa mig än på några dagar =) För vem vill ha magsjuka, nu tror jag inte att Mindie har det just nu, men man kan ju aldrig vara riktigt säker. Hon har inte haft feber under dagen men hon är öm i benet och trött som attan. Matlusten tog slut efter hennes frukost så efter det har jag nog inte fått i henne mer än 150 ml välling högst. Men hon har druckit juice i alla fall så att hon fått i sig vätska.
Hoppas verkligen på en natt med massa sömn för henne och att hon är piggare i morgon.

Har tvättat några maskiner i dag också, skulle vara härligt att hänga ut det men antagligen skulle det bara lukta avgaser :P
Nu ska jag ta mig en bit mat, Mindie sussar nog en liten stund till.
Ha det bra. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback