Vissa dagar bra

andra sämre... Jag är trött! I morgon blir en superdag, jag känner det på mig. Sol och torsdag är bra och inte nog med det så kommer min underbara man hem. Jag toklängtar! Tror att det skulle vara +8 grader i morgon också, kan nog bli en promenad =)

Nu börjar Fuskbyggarna och det ska jag titta på denna vecka! Förra veckan tror jag att jag somnade strax efter nio.

Jag skulle vilja skriva något fiffigt, roligt att läsa, kanske lite spännande. Men jag kommer inte på något, jag är nog rätt tråkig. För tråkig. Jag måste fixa ett mer spännande liv. I bland är det spännande, men kanske bara för mig och inte för de som läser. I bland är det spännande, så spännande att man inte kan skriva om det för då blir det troligtvis lite för pratigt om det. Så vad det med det.

Nu ska jag se tv.

Ha det fint, Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback