Helg

Jag har varit ledig i dag. Eller ledig och ledig, jag vaknade med huvudvärk som vägrade gå över. Jag hoppade då att gå och jobba och sov och vilade. Mindie och jag sov och mös med varandra och det var riktigt härligt.
Hon somnade och sov tätt intill mig i över en timme och jag sov inte riktigt så länge men ett tag.
Efter flera timmar i sängen, 30 min på spikmattan och några alvedon känner jag mig nu bra.
Skönt, för jag vill faktiskt gå ut i morgon och jag känner mig rätt taggad =)

Nu ska jag checka runt lite på internet och sedan blir det sängen.
Pigg och utvilad vill jag vara i morgon.
Jag, Mindie och faster Sandra ska på stan och loppis en sväng i morgon förmiddag också.
Hitta fars-dag pressent från Mindie till Glenn och då måste ju hon få vara med och välja :P
Vad köper ni till barnens pappor/era pappor?

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt rätt Lina :) Han borde nöja sig med dig.

Postat av: Sandra - mamma till Molly

Vi, alltså Molly, har inte köpt något speciellt till sin pappa. Köpte ett örngott och gjorde en tavla med fot och handavtryck :) Till min egna pappa har jag köpt te som han älskar och en ny tekopp :)

2010-11-13 @ 19:59:56
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-16 @ 03:51:20
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback