Min stora fina tjej. Hon somnade i bilen p...

20111219_173957 (MMS)

Min stora fina tjej. Hon somnade i bilen på väg hem från stan och varför inte passa på att mysa lite extra när man kan? :) I stan handlade vi all julmat, åt lunch med mamma och hälsade på Glenns päron. När vi parkerade utanför Glenns föräldrar så säger Mindie "bambi". Jag och Glenn säger Mindie "va" i mun på varandra och Mindie pekar glatt mot tre rådjur och säger "ja titta där, bambi" :) Jag ropar till och skrattar så dom börjar springa, men vi hann titta lite på dom och två andra. Blir ofta chockad över vad Mindie uppmärksammar, små saker och självklara saker. Roligt med nyfikna barn... Ibland :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ser vad dom ser saker :) Hon relaterade själv :) sötunge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback