Trappen

I fredags så kände jag att jag-måste-göra-någoting/ta-tag-i-hemmet! Såå vi handlade lite mat och sedan slippapper och slipade ner halva trappen (trappstegen menar jag såklart). Gick faktiskt riktigt bra men jag skulle verkligen inte vilja göra det några fler gånger.
I går lämnade vi av Mindie vid hennes farmor och farfar, köpte en skruvdragare på coop, och lite andra småsaker och en grovis. Sedan åkte vi hem och slipade klart.
På kvällen kom Eve hit och hälsade på, Mindie visade alla sina grejer flera gånger och vägrade somna =) Vi hade trevligt.
I dag har Glenn spacklat och grundmålat trappen och jag har målat en vända med glovfärg. Guuuuuud vad bra detta kommer att bli!
Så nu vet ni det.
Sova för om 5 timmar ringer klockan!

God natt!
Kram

(Skulle ha publicerats i går kväll!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback