Sova dåligt.

Ingen har missat att det är varmt ute. Jag sover med uppet fönster och solen går inte upp på våran eller Mindies sida, men det är ju i alla fall riktigt varmt i sovrummet. Vi sover dåligt alla tre och i morse när Mindie vakna var jag som en zombi. Gick in och lade ned henne stoppade in tutten och sa god natt. När jag kom in i mitt sovrum igen slår jag ett öga på klockan och ser att den är 8.10. Jaja det kanske inte är så läglit att somna om egentligen.. Jag trodde att klockan var 7 och då går inte jag upp i onödan :)

Nu ska jag åka och jobba, i går hade vi 29 grader varmt och luften stod helt stilla.. Vad gör man??
Jag tyckte att det var hel fantastiskt när det började åska, ljuvligt med lite svalare luft. Termometern sjönk till 26 och det kändes faktiskt!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, visst var klänningen fin. Sval och skön är den nog också..



Ja, vad gör man när man inte kan klä av sig mer kläder eller få in mer luft i lägenheten :P



Postat av: NATTIS

oj men då förstår jag! täckt med allergier, speciellt när det gäller nötter.

2011-06-09 @ 09:56:14
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback