Måla måla måla

Vi har inga lister i vårat sovrum. Dom ligger nere i tvättstugan för att bli målade, jag har målat klart en list, kan tänka mig att jag kanske har 5 kvar.. Meen vem har brottom? =)
Den som är klar ser jätte fin ut i alla fall.

Mindie hade somnat på sin mormor i soffan precis innan jag kommit hem och när jag tog henne för att gå upp med henne så vaknade hon till. Sötfia blev så glad, sa först hej flera gånger innan jag fick en puss och en kram och så skrattade hon. Jag blir så glad av denna lilla tös.

I morgon måste jag nog in en sväng på stan innan jobbet och köpa överdragsbyxor åt Mindie, våren är här och jag tror det blir lite för varmt med overall då =)
Nu ska jag sova, Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback