Inte utnavel och inte heller inavel ;) Mag...

20111120_214707 (MMS)

Inte utnavel och inte heller inavel ;) Magen är utsprängd och naveln såg likadan ut med Mindie. Lite plupp kan det bli nu i bland men oftast så är den bara platt. Konstigt.. Allt är precis som med Mindie nu, allt utom vikten och Glenn tycker att magarna ser olika ut. Men suget efter alla starka dofter är precis lika, om inte värre.. Till exempel om jag blir stressad eller på dåligt humör så känner jag att jag verkligen vill lukta på aceton eller lite spolarvätska. Är det så här när man är rökare?? Jag har aldrig varit beroende av något men nu tänker jag hela tiden på vad för lukter jag andas in. Tänk att en så liten krabat inne i magen kan göra en så annorlunda :) Nu ska jag ta en dusch och sedan värma på lite glögg, min andra måsta-ha-annars-dör-jag :) Om någon har något bra tips på hur jag ska få min stackars dotter att sluta vara så mörkrädd så vore jag väldigt tacksam! Hon skriker när vi säger sova och vill endast sova vid oss. Hon kan somna i sin säng men jag kan omöjligt ligga i hennes säng och inte heller sitta på golvet bredvid i en timme varje kväll för att hon efter 3-4 timmar ska vakna och vara förtvivlad och i alla fall komma in till oss. När jag är själv så kan hon lika gärna ligga här. Men jag skulle gärna vilja att hon blev trygg i sin säng. Men hur??? Jag förstår att hon är inne i en fas men jag skulle gärna hjälpa henne att sluta vara rädd för spöket, monstret, spindeln och allt som är "dåligt". Hjälp mig gärna om ni kan! Duscha var det! Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback