Lite fel

Förra inlägget skulle ju såklart inte komma upp i förmiddags utan i går kväll. Men går jag ur meddelandet för snabbt när jag skickat det så sänds det inte. Eller jo nästa gäng jag skickar ett mms =)

Idag har jag varit till barnmorskan mitt hb hade sjunkit från 143 till 115 så lite skärpning med järntabletter! Annars såg det bra ut 105/55 i blodtryck och det lilla hjärtat slog 140 slag per minut =) Vikten (+11 kg) går uppåt som den ska också så jag behöver inte oroa mig för det :P Ja och sf måttet var 29 i vecka 29+0.
Förra gången vi var där så var allt på pricken lika som med Mindie i samma vecka (förrutom vikten), nu skillde det på allt, magmåttet är större nu och hjärtljuden lägre.

Ååååh jag vill veta vem du är där inne, min lilla hickare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback