Min dotter är rolig och skojar gärna med o...

Min dotter är rolig och skojar gärna med oss. Alla heter för henne Glenn. Jag, mormor, morfar, barnen på dagis ja såklart även hennes pappa. Men även alla andra. När hon sitter inne på pottan så sjunger hon ofta "mamma heter Glenn, mormor heter också Glenn" haha och den som säger att barn inte förstår ironi, vad är då detta?? Hon skrattar sedan högt och tycker att det är jätte skoj :) I dag när vi åt mellanmål så tittar hon på mig och säger "pappa äta på tuttarna", jag frågar om hon menar att pappa ska äta på mina tuttar och Mindie säger "ja pappa äta mammas tuttar". Jag kanske ska börja utfodra hela familjen med bröstmjölk sen när bebis kommer ;) Jag frågade henne om hon trodde att pappa skulle tycka om bebisen mat "neeeej dä är bebisens, baja baja pappa" :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi gullfia!

2011-11-17 @ 17:20:34
Postat av: Sandra

Den där Mindie alltså :) Saaaknar henne! Rings imorrn(idag) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback