Min älskade lilla bebis här varit lite led...

20120404_122936 (MMS)

Min älskade lilla bebis här varit lite ledsen i kväll, säkert just för att jag skrytit om att hon är så nöjd och sover så mycket :P I dag här vi varit i lekparken men Jennifer, Novalie, Maria och Alma efter dagis. Mindie hade tjatat om Novalie hela dagen där :) När vi kom hem så fixade vi lite i påskriset och åt Glenns goda köttbullar. I går målade jag klart taket, grymt skönt! Detta var det sista paneltaket som ska målas och det var GRYMT SKÖNT att ha det klart. Mör och aningens ont i ryggen, axlarna och nacken, ska smöra lite för Glenn så kan han kanske ge mig lite massage sen :) Nu lite mys innan läggdags, Mindie vaknade av Glenn i morse när han klev upp då ammade jag Juni och hon hade lite svårt att somna om så jag är lite trött nu. Helgen består av att Glenn ska hugga ved fredag och lördag så jag och tjejerna får klara oss själva. Kanske får vi fina besök av härliga vänner :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi kommer :) Hoppas jag! Jag känner mig bättre iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback