Underbart med fina vänner! I går hade vi S...

20120406_183641 (MMS)

Underbart med fina vänner! I går hade vi Sandra och Alex här + deras fina tjejer. Lite busit och gnäll till en början men efter lite mat så lekte stora tjejerna kanon i flera timmar. Vi hade jätte trevligt och jag är fortfarande chockad men stolt över våra barn. Det var ju trots allt nio tjejer i vårat vardagsrum ;) På eftermiddagen blev Mindie hes och fick feber, hon säger att hon har ont i halsen. Hon har varit lika hes i dag också och varit lite varm. Hoppas att det går över snabbt jag är så sjukt trött på sjukdomar nu!! På kvällen kom i alla fall Sara och Caisa förbi, ännu en dag när vi fått träffa fina vänner alltså :) Glenn har fått vara i skogen och huggit ved ;) Nu sover hela min familj och jag ska nog göra detsamma... Snart :) Förresten så har Juni verkligen upptäckt Mindie nu, hennes älskling! Hon tittar efter henne och letar efter henne med blicken och när Mindie pratar med henne så ler hon stort och jollrar tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback