Ännu en dag är slut. Jag känner mig trötta...

Ännu en dag är slut. Jag känner mig tröttare för varje dag som går så jag skulle mer än gärna krysta lite snart. Eller lägga mig på operationsbordet. I går var vi i Falun för vändning igen och vi hann väl inte mer än hem så känns det som att jag har huvudet uppe vid revbenen igen. Jag hoppas att jag har fel. För det kan jag ju ha. Jag är ju ingen barnmorska :) Men jag har inga höga förväntningar på att den ska ligga kvar den lilla busen. Ligger den i säte ännu en gång så verkar det som att jag får välja mellan ännu en vändning och i samband med den bli igångsatt eller bli snittad eller föda i säte men att föda i säte inte är något dom jätte gärna vill. Ja det är ju inte alla som får välja hur de ska öppna sina paket så detta borde väl vara rena julafton för mig.. Eller. Nej då jag vill helst föda "vanligt" så går det så vänder jag en sista gång och blir igångsatt. Och om det inte går så planerar vi väl in ett snitt. Jag skulle mer än gärna få träffa vår lilla bebis snart och få slippa tänka på allting. Jag känner mig mer nervös nu inför denna förlossning än vad jag gjorde när Mindie låg i magen och denna nervositet har kommit de senaste två veckorna bara för ovetskapen om hur det ska bli. Kanske får vi bebis om två veckor. Kanske om fem...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det går att vända och bli igångsatt. Så det blir normalt. Återhämtningen är ju lite snabbare än efter snitt. Men blir det så, så ska du se att snitt inte är så fruktansvärt :) Jag håller tummarna hårt :)

Postat av: Jennifer

Men vilken buse! Hoppas det ordnar sig och att bebis kommer ut snart :)

2012-01-15 @ 17:50:13
Postat av: Emelie

Hoppas den vänder sig av sig själv innan förlossningen så du får föda!

Men blir det snitt så kommer det gå bra, man återhämtat sig rätt snabbt efter andra snittet, tyckte jag menet kanse var för att jag var vaken denna gången!!



Håller tummarna iaf och att ni får bukt med

Det här snart. Kanske ska kräva att ni får ett svar på vad som komma skall, kanske planerar snitt eller igångsättning tidigare, nu när den krånglar som den gör??

2012-01-16 @ 05:23:10
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback