Mindie har käkat tomater och då blir hon f...

20120330_201826 (MMS)

Mindie har käkat tomater och då blir hon fint prickig runt munnen. Försvinner ganska snabbt och hon varken kliar där eller i munnen så hon är nog inte allergisk utan mer känslig. I dag har vi tillbringat dagen hos Emma och barnen. Juni och Alva "lekte" fint på golvet medans Arvid och Mindie lekte rövare :P Först tog vi en liten sovmorgon, båda tjejerna har sovit till efter nio både i går och i dag och jag njuter. Även att få ta det lugnt och inte stressa till dagis känns som lyx. Jag gillar dagis och Mindie med, men vi gillar även att mysa i sängen och att sova länge så det är skönt med lediga dagar också. Slippa ställa klockan, slippa väcka båda barnen! Nu sover hela min familj och jag ska nog också slå igen ögonen. I morgon är planen att jag ska måla tak, om jag längtar? Typ inte alls, detta taket är inte särskilt litet och grundfärg är sååååå tråkigt att måla med. Men som tur är så får jag ju måla tre gånger till efter det med den andra färgen! Tipptopp :/ Sova och lite mental förberedning så går det nog. På söndag har vi dubbelbokning, kalas och dop så vi får splittra lite på oss. :) Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback