"Lisa"

Mindie leker ofta med sin kompis "Lisa", det är en låtsas kompis som kommer hem till oss direkt efter dagis oftast. Hon pratar och leker med henne mest hela dagarna :) "Lisa" är en tjej och hon bor i skogen bredvid dagis, precis vid biblioteket. Eller skog och skog det är några planterade buskar ;) "Lisas" mamma jobbar rätt mycket så därför får "Lisa" vara här. Ibland äter hon med oss och åker hem precis när Mindie ska sova :) Jag tycker om hennes fantasier och eftersom Mindie är en så social tjej som helst leker med eller nära mig så har "Lisa" hjälpt henne mycket att leka själv :) Ibland kan dom bli arga på varandra också. Jag pratar sällan med "Lisa" men om Mindie ber mig så gör jag givetvis det med. Jag har aldrig haft någon låtsas kompis, har ni eller har era barn?



Juni har mest sovit under dagen och har fortfarande feber :/ Jag vill verkligen att det ska ge sig nu! Skönt att Glenn kommer hem i morgon i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback