Dag 13 | 26/4 - O7

SkitLiv Kärlek & Aningen bättre Playlist än igår.

Köpte en jätte fin klänning i går, jag tror nästan att jag kan utse den till det finaste plagg jag äger. Ja så är det nog.
Jag var som sagt med Malin till Borlänge i går, vi handlade verkligen mycket saker. Det var trevligt =)

I dag ska jag jobba, det var en vecka sedan sist. Men nu är jag inne på slutspurten, två dagar till ska jag stå ut på Hemköp i Marnäs sen är det slut, över och så vidare. Tack för en fin tid, eller något sådant, jag hoppas att jag inte kommer tillbaka och jag hoppas att jag får ett fast jobb någon annanstans. Någonstans där man inte behöver jobba helger, Ha!
Så här när man tänker efter så har det faktiskt varit trevligt också. Sommaren är bäst och värst på samma gång. Midsommarveckan är värst och jag är glad att jag slipper den, men om vi frågar min kära Mor så tycker hon säkert att jag kan jobba den bara för att få lite extra pengar. JA GÄRNA!

Nu verkar min Blogg ha blivit normal och den håller med mig om att den ska bli omgjord i bland. Tack För Hjälpen.
Jag funderar starkt på att ta en promenad i det fina vädret, lite tråkigt att gå själv så jag kanske ska lägga in lite ny musik i min MP3 så jag får lite sällskap. En sväng ner på stan kanske. Det är 17 grader i skuggan så det var skönt med bara t-shirt =)

Jag har totalt fastnat för Regina Spector - Samson, eller ja resten av hennes skiva också.

Som sagt fint väder och inte ska vi sitta inne hela dagen heller, eftersom jag ska jobba senare så är det lika bra att passa på nu =)
Tack och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback