Dag 1O | 18/4 - O7

Lyckliga Jag. Sjuk sjuk sjuk, nu vill jag bli frisk och kry och gärna på bra humör igen.
Annars har jag, varit på hälsakontroll i dag, och det gick förfånansvärt bra. Hon som testade mig tyckte att jag skulle slänga en tanke till att bli blodgivare, för rackarns vilka bra värden jag hade. Tackar!
Deklarerat har jag också sysselsatt mig med, Glenn fick hjälpa mig, inte för att det kanske var så svårt, men det kan vara svårt sä här vid första gången. Jag fick i alla fall betala tillbaka, rålös? Nepp. Endast 184 kronor tack och lov! Jag trodde det skulle bli mer, men lugna dig du kära Lina det kommer nog till nästa år ska du se..

I dag har jag även lyckats med att bränna ut en DVD-film, fast Glenn har sagt åt mig att DVD-brännaren absolut inte fungerar, nähe jaha okej, men Jag lyckades i alla fall. Tur att han har mig så han slipper köpa nu brännare, nu kan han i stället använda mig nästa gång han ska bränna en film =)

Gjort ny design också, lite sommar sådär. Gillar blomman jag hittade, förutom att den blev halv, men men så kan det vara =)
Nu ska jag lägga mig och vila en sväng.

Tack och Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback