Dag 7 | 3/4 - O7

April månad, alltså ny månad! Våren är här på riktigt nu och jag har aldrig tyckt om den så mycket som jag gör i år. Det är så det känns i alla fall, och det kommer nog bli ännu bättre när sommaren kommer.
Lång arbetsdag i dag och i går. Fast det är inte förrän nu när jag slutat jag blivit trött. Men jag ska ta och laga lite mat innan jag lägger mig till sängs =)
I morgon är det tvättdag och upp väldigt tidigt, i alla fall enligt mig, halv sju. Jag har varit med om värre. Sen i väg och jobba. Men på torsdag, då har jag sovmorgon ända till klockan fyra =) Det blir nice.

Jag och min granne har satt igång ett krig känns det som. Hann vill inte höra min musik och jag vill inte höra honoms, alltså måste vi överrösta varandra. Just nu lyssnar han på det absolut värsta för mina öron, det bara liksom kliar i hela kroppen, hårdrock, som för mig egentligen inte ens är musik utan oväsen.
- Jag skulle vara oerhört tacksam om vi kunde utrota musiken helt och hållet, Tack!
Oftas lyssnar han faktiskt på musik som jag tycker är bra, men inte i dag, Absolut inte i dag!
Grannen över oss har jag också lite problem med. Han lyssnar inte på musik jag gillar alls överhuvud taget, vi ska kanske inte kalla det för musik utan för Porrfilm. Vi har alltså inte riktigt samma smak på film. Han tittar på samma film varje gång. Samma tjej alltså som hörs Varje gång. Käre granne sluta titta på filmen, köp en ny och sänk volymen, jag behöver sova på kvällarna och nätterna, Tack!

Nu hade jag tydligen viktigare saker för mig.
Tack och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback