Dag 8 | 10/4 - O7

Tiden går fort, vilket är skönt. Vintern är dessutom här igen vilket är mindre skönt. Men det är nog sista gången skulle jag tro.
ska åka och jobba senare i dag, något jag inte ser fram emot alls, inte ens lite grann faktiskt. Två dagar stängning denna vecka, det suger satan. Blää.
Har varit sjuk hela denna helg, något jag inte förkänat egentligen. Jobbigast var det i fredags då jag jobbade nio härliga timmar :S I dag blir det också nio timmar men jag känner mig lite piggare i alla fall.
Tittade på Förortsungar i går, lite rolig film faktiskt, Glenn somnade så jag fick titta själv. Nu är jag själv igen. Det känns som det var jätte länge sen, men det är kort vecka denna vecka också. Jag är dålig på ensamhet!

Om man skulle fixa och dona lite kanske. Kanske spela en betapet. Ja det visar sig.
Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback