Dag 9 | 16/4 - O7

Ja helgen har varit skön skön. Jag älskar att sova på fredagar hur länge jag vill, jag vill göra det varje vecka, men jag får bara varannan, typiskt.
Det känns som jag har fått lite färg i helgen också, men det är säkert synvilla =) Söndagen var finemang. Bästa vädret korvgrillning och vita byxor, utsidan var toppen. Men vad var det med insidan, jo du jag kände mig som en gammal tant hela dagen, åksjuk och jävlig för det första. Mitt huvud var som i en bubbla och resten av kroppen i en annan. Lite bättre i dag nu mot kvällningen, finemang.

Camilla har gjort mig på mycket bra humör nu mot kvällningen. Det var jätte skönt, jag blev jusom sugen att ta tag i mitt liv lite grann, så i morgon tänkte jag att jag skulle ta en längre promenad eftersom jag inte kan gå/cykla till jobbet. Jag ska försöka lite i alla fall.
Jag kan ju börja med att ta mig an disken i köket, det är inte så mycket men tillräckligt för att få lite ångest. Glenn vill köpa en diskmaskin, men jag vill hellre ha en tvättmaskin, vi får se vad eller om det blir något. Jag är hur som hellst trött på att tvätta en hel dag varje gång jag ska tvätta.

I morgon blir det däckbyte och lunch vid pappsen och jobb. Onsdag Tvättdag, Hälsokontroll och bra tv-program mot slutet av dagen. =) Torsdag ska jag göra god mat för att jag för en gångs skull inte ska behöva äta själv =) Underbart.

Men nu som sagt, Diska, jag kommer var aså lycklig i morgon när jag vaknar och går in i köket och ser att någon har varit så himla snäll och diskat åt mig, endast för att jag ska bli glad och få en bra morgon. Tack Mig själv!

God natt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback