Hallelujah

Ja det var så Amanda sjöng i fredags, jag tar upp det som så många andra. Jag gråter inte men jag ryser, i hela kroppen.
Hallelujah säger jag även för att det börjar hända lite grejer nu faktiskt, i morgon ska jag göra en Gastroskopi, jag man kanske inte ska känna sig lycklig för det, men jag är lite glad för att det går frammåt nu i alla fall. Jag bör även få en ultraljuds undersökning inom kort också.
Så jag "hoppas" att dom hittar någonting så att jag kanske kan få bli bra in min mage snart. Känna lyckan ett tag i alla fall. Vara glad och trevlig, och se possetivt på framtiden.

Annars händer väl inte så jätte mycket, jag har köpt nästan alla min julklappar, och dom tre jag inte köpt är det bara en jag inte vet vad jag ska köpa. Rätt bra gjort av mig tycker jag faktiskt =) Jag känner mig inte det minsta stressad med andra ord =)

Sara lurade på mig att köpa något som skulle göra att det luktade gott hemma, och det gör det verkligen nu. En liten påse som gör att det luktar gott i hela lägenheten, nästan i alla fall =)
Mmmmm.

Jag funderar på om jag ska våga mig ut på vägarna och köra upp till Borlänge kanske. Köpa Glenns julklapp och hälsa på Eve en sväng. Fast jag är grymt trött, jag ska testa med en dusch så kanske jag orkar efter den =)

Hade så bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback