Åland, Semester, m.m.

Som sagt så har det blivit en liten Ålands kryssning. Den var väldigt trevlig hela tiden faktiskt. Inte för mycket av någonting och det var ganska skönt det också, och bra kanske. Efter en veckas ont i magen och mycket illa mående så kanske det inte skulle passa så bra med en bakfylla eller liknande. Det blev därför inte ens mycket av den stora goda Buffen. Det sög mest faktiskt.
Ayanda var nog den som blev mest nöjd av resan i alla fall. Hon fick lyssna på Byz - Karatefylla högt hela vägen ner till Stockholm i bussen och resen av kryssningen var Glenn hennes egna lilla hjälte.

Väl hemma blev min kära mage knappast bättre så jag kände att nu måste jag nog ta itu med det hela, och det var nog tur det. Magkatarr var det visst och det var väl inte så nice. Men jag fick ju i alla fall veta vad det var och vad jag ska göra åt det. Så i väntans tider på att det ska bli bättre.
Jag kan säga så mycket som så att det är ingenting att rekomendera, så känner du dig lite stressad eller tycker att du äter dåligt så tycker jag nog att du kanske ska ändra på dina vanor för det är verkligen inte värt det!
Magen är uppsvullen och när jag gör minsta lilla ansträngande eller stressar till lite så sticker det som knivar i hela magen.

Bara så ni vet alltså. Så att alla bara kan skänka en liten tanke eller två till mig =) Haha. Nej då det kanske inte var riktigt så jag menade =)

Annars har jag ju då semester och tar det bara lugnt. Rätt skönt det i alla fall.
Nu ska jag kila och syssla med lite annat. Tack och Hej.

Kommentarer
Postat av: Sara

stackare =/

Postat av: Sara

jag kände att det inte riktigt hörde hemma där.. haha.. Halååaa, ta och uppdatera bloggen lite oftare!

2007-07-15 @ 15:40:06
URL: http://frankenstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback