Det är nu ångesten börjar komma

ni vet, när det nästan bara är timmar kvar tills man börjar jobba. Huhu. Jag vill inte! Men det kommer säkert inte vara lika jobbigt när man väl är där. Det går nog hoppas jag =)

Veckan har annars varit lugn. Åkte till Göteborg i måndags med Glenn och hans kompis och flickvän. Vi träffade Sara och gick på stan medans dom var på Liseberg i regnet. Inget lockande. Det var kallt ändå tyckte jag. Köpte mig i alla fall en ny telefon, några linnen och ett par jeans. Helt Ok =)

Annars sitter jag mest och drömmer mig bort på apollo.se =) Solen verkar skina på varenda bild de tagit och lagt ut där. En aning sugen. Nej inte en aning, en massa sugen. Jag har nästan glömt hur det känns när solen värmer riktigt ordentligt. När man ligger i skuggan och fortfarande svettas. Jag vill känna känslan när man springer ner i havet, genom det kok heta sanden till det något svalare vattnet. Jag vill känna när man flyter! Jag vill känna allt, hela känslan av att göra vad man vill, ta det lugnt och bara vila (utan att vara sjuk). Att man får bestämma helt själv hur man vill. Det skulle vara underbart.

En dag är det min tur, och det ska inte behöva dröja allt för länge tills dess, det ska jag lova mig själv.

Annars mår jag bättre och bättre för varje dag som går i min mage. Det känns jätte skönt, jag längtar bara till en pizza faktiskt =) haha. En hamburgare skulle också funka =) Men det känns att det är nog så att tiden snart är inne för det också. Om jag inte är allergisk vill säga. Men jag håller mina tummar för det bästa!

Nu måste jag gå och kamma mi, annars blir det knas.
Hade Fint, Kram.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan.
Låter inte som att du haft det speciellt skoj på sistonne, tackars. Men vad skönt att det är på bättringsvägen.
Har du fortfarande inte släpat iväg glenn till något exotiskt land alltså? :) Det är väl på tiden nu, speciellt efter en sängliggande semester!
Kram

2007-08-05 @ 11:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback