Glada nyheter

japp faktiskt, idag känns det bättre. Det går inte att beskriva hur glad jag verkligen är. Jag kan jo för sig inte äta så mycket mat och så mycket konstig mat och helst inga kryddor, mjölk- eller mjölprodukter men jag är glad ändå, för jag mår mycket bättre! Jag har fått tillbaka min LIVSGLÄDJE =)
Helt underbart, kanske kan jag leva en vecka av min semester som vanligt, kanske. Jag hoppas verkligen. Jag är antagligen laktosallergiker, men det kan jag väl leva med, det skönaste just nu vore faktiskt om jag bara blev bra =) För det finns HUNDRA saker jag verkligen vill mumsa i mig, NU!

Annars har det inte hänt så mycket, förutom att Glenn har blivit sjuk i stället, så det är ju lite tråkigt. Jag får ju fortfarande helst inte göra så mycket förutom att ligga och ta det lugnt. Men nu har jag ju någon att ta det lugnt med i alla fall. Glenn var ju trotts allt rätt trött på att inte göra någonting.

Nu ska jag kika lite på tv. Hade Fint!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis.. eh.. eller nåt! haha ;)

Postat av: Anonym

men uppdatera bloggen för faen..

2007-07-26 @ 17:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback