Soliga dagar

seglar förbi, medans jag. Får se, vad heter det? Ligger inne och tittar på film! Klaga inte Lina, filmen var ju faktiskt bra. =) Ja jo okej, jag ger mig.
Annars då, har jag inte gjort någonting, tittat på tv, tittat på regnet som faktiskt har försvunnit och molnen också, och fram tittar solen, det var ju inte alls helt fel. Jag ska försöka ta mig ut och känna lite på den. Det ser ut som att den värmer en del.

En glass skulle nog inte sitta helt fel, och om jag inte minns helt fel så ska det nog finnas någon i frysen som jag kan äta. Kanske..

Nej men om man skulle ta och sätta sig själv i lite sysselsättning kanske? En till film kanske, eller solen. Jag har inte riktigt bestämt mig, eller får se nu, min mage har inte riktigt bestämt sig hur den vill ha det. Tack för att du finns men.. Jag skulle klara mig bättre utan dig!

Tack och Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback