Dag 6 | 26/3 - O7

Livet leker, våren är här och det känns underbart!
Köpte nya skor/sandaler, vad man nu vill kalla dom, i lördags, väldigt fina. Jätte fina lyktor köpte vi också till både sovrummet och vardagsrummet. Men det behövs fler saker, så jag åker till Västerås i morgon, fika med Becka och senare en sväng på Ikea.
Idag kommer Malin upp och sysselsätter mig en sväng, måste fixa massa saker på stan. Jag har fått lov att skriva en lista för att komma i håg allt. Måste handla mat senare också. Jag gillar inte saker man måste göra, det känns inge roligt.
Men det är okej, livet leker ju som sagt, nog för att det kanske inte kändes så hela helgen, men det blir bättre. Mina eksem är dom västa kan jag säga, min hals blöder just nu. Inte mycket men lite grann. Ska bland annat köpa salva till den nere på stan.

Men just nu känner jag mig verkligen osysselsatt, det liksom kliar lite i benen och armarna. Men det börjar kurra lite i magen faktiskt så jag ska väl hitta på något att äta snart!

Hade fint, Tack och Hej

Kommentarer
Postat av: Haaaaaaaaannah

I´m coming home next monday! Good? eller hur?

2007-03-28 @ 19:24:18
Postat av: Sofia

Tack:)
Jag hoppas att jag kan bidra med lite nöje då!
Jotack, allt är jättebra med mej! Hur är det själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback