...

I dag är jag förfäligt trött, jag har antagligen sovigt för länge och för mycket. I går var det perfekt, jag var pigg hela dagen fram till när jag slutade och skulle gå hem från jobbet, då blev jag trött. Det var verkligen hur skönt som helst. Förmodligen är det också så att det är så mörkt ute som gjort att jag sovigt längre i dag. Just nu så ösregnar det ute. Jag menar verkligen ösregn. Jag kan bara tänka mig hur många maskar det kommer ligga på vägen nu.. Huhu vad äckligt..
Usch sådana här dagar suger det verkligen ännu mer att jobba eftermiddag, för det första att man är trött fast man har fått sova precis hur länge man velat, och sen att det regnar som det gör. Blää..
Men efter i dag är det bara en och en halv dag kvar, och nästa vecka är kortvecka. Med jobb endast måndag, tisdag och torsdag. Torsdag är dagen det bär av till Göteborg.. Mmm, jag gillar det. =)

Annars i dag känner jag bara för att sitta hemma, inne, med en kopp varmt Te och bara mysa. Men så blir det självklart inte. Grejen är att nu när jag sitter här hemma och bara "väntar" på att jag ska gå till jobbet så är det skit drygt med bara tanken att gå dit, men när jag sedan har pallrat mig dit så går tiden verkligen hur fort som hellst, så jag fattar inte varför jag över-huvud-taget klagar om jag ska vara ärlig. Men det är väl så, jag kanske inte skulle kunna hitta på något bättre att skriva i alla fall.

Nog om det. I helgen har jag, Hannah och Malin varit och spått oss hos en trevlig spådam. Hon sa mycket som stämde, eller ja allt hon sa till mig stämde förutom det som kommer att hända då för det vet jag ju inte eftersom det inte har hänt ännu =). Mycket bra saker blev det även för både Malin och Hannah, så nöjda åkte vi därifrån och hem och gjorde oss i ordning för att sen njuta av en god cider i det vackra vädret. Kvällen började riktigt bra och slutade vid en elva tiden för mig då jag gick och la mig.

Slutpratat, nu ska jag hitta mig en annan sysselsättning fram till klockan 13.20 då jag ska börja knata till jobbet. Ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback