Tänk dig

att det regnar
att det är kallt och du är rätt frusen
att då stå i en varm dusch
att känna de varma strålarna mot din nerkylda kropp
att stå kvar i duschen tills du smällt av värmen
att sätta på sig kläderna i det varma badrummet
för att sedan gå ut ur badrummet och kura ner sig under ett varmt täcke i soffan.
att precis just nu i detta ögonblick ska jag få gå igenom den lilla processen =)


För övrigt måste jag bara skriva och berätta om en liten insident som hände i går kväll vid tio tiden och jag hade väl sovigt ungefär en halv timma och Glenn väcker mig. Här i början vet jag inte riktigt vad varken han eller jag säger men jag har i alla fall av någon anledning tyckt att han har målat och skrivit massa texter på min rumpa och jag blir näst intill förbannad på honom för han säger att han inte har det. Men helt seriöst så såg jag ju när han skrev alla texterna. Glenn skrattar hysteriskt och frågar mig massa om vad han har skrivigt för något, svaret han får är; - Jag minns inte vad det stod för jag vaknade precis när jag skulle börja läsa. Glenn skrattar ännu mer hysteriskt och fortsätter fråga frågor. Men grejen är att jag blir riktigt förbannad nu, jag kom ju inte ihåg vad det stod för han väkte mig ju precis när jag skulle läsa. Men hela rumpan är full med text.
Detta är det jag kommer ihåg, men jag måste höra sen när han kommer hem från jobbet hur det egentligen började. Det konstiga är att jag var ju nästan vaken när jag pratade, men så där mycket har jag aldrig någonsin yrat i hela mitt liv. Haha. Men det var ganska kul i dag när jag kom på vad som hade hänt under gårdagskvällen. =)


Duschen som sagt. Tack och Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback