Dessutom

Har jag blivit helt knäpp. Eller ja kanske mer än vanligt, detta är i alla fall inte likt mig.
 Jag brukar annars inte släng sopor i frysen, nej det är sant det brukar jag inte, men nu hör det till vanligheterna att jag öppnar frysen och ska lägga in dom.
 Inte brukade jag heller sätta på spisen och sätta på en kastrull med vatten och sedan glömma bort det och komma på det när allt vatten är slut? Hallå detta är inte likt mig och det borde inte få fortsätta så här.


Två saker sm jag kom på förtillfället, kanske kommer mer. Förhoppningsvis inte enligt mig.
Nu ska här duschas.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som Sara-göra.

Postat av: Caisa

Jag läste aldrig men nu kommenterarjag i alla fall

2007-11-01 @ 23:17:40
URL: http://millamighty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback