Fem Jävla Cider!

Och aldrig med alkohol. Och det är bara så här det, skit i från - Är du med barn? Skit även i frågan - Varför dricker du inte? Eller - Hur länge tror du att du kommer att stå ut utan att dricka?
Jag har för helvete inget jävla val eller hur? Allt handlar om min mage inte om resten runt omkring den utan om det, magsäcken som rent utav hatar mig! Och alkohol!
Jag har accepterat att jag inte kan dricka alkohol och det är fan inte synd om mig att jag inte kan dricka det. Jag tycker inte synd om mig själv för att jag inte kan bli full längre. Och då ska ingen annan behöva göra det heller.

Från och med nu ska jag försöka hitta andra saker i mitt liv som kan vara värda att leva för, inte för att jag kände så om alkohol förut, men ändå. Jag måste ju göra någonting, jag kan liksom inte ligga hemma och tycka synd om mig själv varje helg när alla andra går ut. Den enda dag som faktiskt känns jobbig att jag inte kan dricka på är juldagen. Den känns verkligen som en dag jag hade velat ta några cider, men jag klarar mig. Jag vill inte få magsår! Det räcker med magkatarr, igen.

Någon som har lust att starta syjunta kanske? Jag är egentligen öppen för förslag.

Nu ska vi se vad magen kan tänka sig att stoppa i sig då, och vad jag har ork att laga. Phusst...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jupp, när jag kommer hem ska vi börja utnyttja det där gymkortet. Sen kan vi faktiskt ha syjunta lite då och då. Jag har massa saker jag behöver sy :D Jag kan dricka kaffe och du kan. hmm.. ja vad kan du drick? mjölk?

Postat av: Sofia

Du kan ringa mig, så kan vi titta på filmer som din mage tycker om och göra sådant som är bra för den. Ätta sådant som är nyttigt för den. För om sanningen ska fram så tycker jag nog inte att ludvikas uteliv är så mycket att hänga i julgranen.

Ps. du åker snart till thailand (om du missat det).

2007-10-14 @ 22:17:39
URL: http://plastsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback