Förbannade magproblem.

Så många frågor som jag ställer mig!
- Vad gör jag för fel? Det är verkligen den fråga som etsar sig fast i huvudet på mig!
- Är det inte magkatarr? Jag ger upp hoppet ibland om att det kanske är något annat. Jag vet inte om jag hoppas på att det är något annat men jag vet inte, kanske, kanske inte. Någon har fel!
- Varför drabbar detta just mig? Jävla fjantfråga, men seriöst jag börjar fan bli trött nu alltså, jag känner mig nästan utvald av Gud eller någon annan jag vet inte.

Nu ska jag lägga mig i min säng försöka göra mig själv bättre, tycka en aning synd om mig själv, för att sedan försöka vara på benen till halv två då jag ska börja jobba.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bah, skulle du inte få slang om det inte blev bättre? herregud, du kan ju inte leva med trasig motor. :)

2007-10-18 @ 20:55:52
Postat av: Hannah

Hoppas verkligen du blir bättre. =) Hör av dig så kan vi hitt på nå! Är ledig måndag o tisdag. KRam

2007-10-20 @ 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback