Tredje dagen i Rad!

Tro det eller ej, jag är rätt stolt över mig själv faktiskt och jag vet en till som också är det, eller hon borde vara det i alla fall. Sara Frank, ho klagar alltid hon skriver ett litet inlägg till mina komentarer där det oftast har stått; UPPDATERA FÖR FAAAAAAN!
Se Sara det sätter sina spår.Lika med stackars lilla Mias ögonbryn. Sara måste ha några slaggs superkrafter =)

Precis som de människor i Heros, jag har börjat titta på serien i dag och hunnit med att se hela 6 avsnitt, haha. Enligt mig så händer det väl inte så mycket varje avsnitt så jag måste liksom titta vidare och vidare och vidare för att jag vill få en slags sammanhållning i det hela. Men det blir faktiskt bättre och bättre för varje avsnitt =)

I dag fyller min käre sambo år, 23 år och han bör väl känna sig ganska gammal nu eller hur =) haha nej då. Han får dessvärre inte sällskap utav den bästa han vet, vilken är mig såklart för er som inte förstod det, utan han får umgås med sin jobbar kompis. Jag försöker i alla fall sända mycket kärlek över telefonen till honom =) Vi ses på söndag i alla fall, och då lär väl jag ha gått under av längtan..

Anyway, så var jag hemma i dag också, knallade upp vid tjugo över fyra för att känna efter, och eftersom jag är hemma så kan man ju anta hur det kändes..
Men jag funderar faktiskt på om hur det skulle vara att få lite frisk luft, tänkte att jag kanske skulle ta mig en liten promenix =) Jaaaa, hahah inte likt mig alls men det kan ju vara skönt att få lite luft åtminstonde =)

Vem vet det kanske kommer en uppdatering senare eller kanske i morgon.
Hade Fint!

Kommentarer
Postat av: Sara

I´m so fucking proud of you! Förstod du vad jag just skrev där elle rska jag ta det på svenska? haha ;D

2007-10-11 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback