Älskar att få det som jag vill

Hehe jag tvättade i tisdags och i dag när jag kom hem hade Glenn tagit på sig sina nytvättade jeans, dom har suttit ganska tight, men när han skulle köpa dom vill han ha en storlek större, men jag en mindre så det blev dom mitt-emellan =) Nu när jag har tvättat dom antagligen för första gången eftersom dom har krymt så himla mycket, eller så torktumlade jag dom inte förra gången jag tvättade dom. Jaja skit samma, dom har krympt nu i alla fall och nu sitter dom enligt mig Mycket bra, ja helt perfekt. Men skiiiiiit tight enligt Glenn =) Haha där fick du och nu kan du ju inte bara sluta använda dom nya jeansen. Innerst inne tycker han nog att dom sitter bra. Bara ovant.

Jag ska nog börja med mönstret till min "hemliga klänning" i dag, ooooh så spännande, skulle i alla fall jag tycka om jag var ni.. Hihi.
Jag tycker i alla fall att det ska bli as spännande. Det måste bli som jag vill. Måste Måste Måste!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja fast vi har alla fullt upp med våra egna klänningar och lägger all spänning på dem :)

Postat av: Tobbe

min klänning blir hetast

2008-04-11 @ 18:31:58
Postat av: Lina

Hahaha, Tobbe nu har du sagt det och vilka förväntningar jag fick. Jag kräver nu att du har en klänning på dig =)

2008-04-11 @ 19:45:07
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback