Gift rensning

Start måndag och sju dagar framåt, jag ska rensa min kropp på gifter och vänja den av vid socker. JAG SKA INTE INTE INTE INTE BANTA, jag ska rensa. Rensa skit ur min kropp.
Jag ser fram emot det, vill veta hur det känns när man inte är sugen på saker längre och så står det även att man kommer få mer energi redan efter dag 3. Intressant måste jag säga.
Samma soppa och massor av frukt och grönsaker i sju dagar.

Så sista dagarna jag äta vad jag vill. Jag borde äta något lyxigt och gott. Jag tror och hoppas även att efter dessa sju dagar kommer jag känna otroligt sug efter andra maträtter och då kanske känna mig sugen på att laga mat igen. Det är jag verkligen inte nu.

So wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback