Järnmagasinet

Jag behöver nya arbetsskor och på ABB finns det inga som passar mina fötter, dom jag har nu är det storlek 34 på och jag har extra sula (mycket tjock) + dubbla strumpor och ändå passar inte skorna bra så jag skulle mist behöva en storlek mindre. Men dom har slutat gjort arbetsskor i 34 också så minsta storlek är alltså 35.
Så vi fick lite hjälp av en kvinna och en man. Mannen ringer runt: - Jag har en tjej är som behöver nya skyddskor, och har lite problem med storlek.. (SVAR) ...Eeh ja, helst storlek *harkel* 32 eller 33 hehe.
Trevligt trevligt, fortsätt ha skoj på min bekostnad ni =) Inga skor blev det, dom skulle höra runt lite extra och höra av sig till mig sedan, Håll tummarna!

Som sagt Rent Hus. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja de hade verkligen roligt åt det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback