Otroligt skönt

Att få komma i säng i tid i kväll =) Klockan är åtta och jag är klar för att sussa, ligger med datorn i knät min bästaste vän.. Haha.
Rent Hus på tv:en, I like. Kunde inte förstå första gången jag såg det att det finns sådanna äckliga människor. Just nu hemma hos några killar, dom har garderoben i köket ( Caisa det är inget fel med det om du har det eftersom du bara har en kokplatta och ett rum att ha den i) men jag känner att det är lite fel plats att byta om i. Men det var ju bara vad jag kände, en på 9 miljoner liksom. Betyder ingenting..

Har haft trevligt besök av Sara och Emil i dag och dom fick mig att fuska lite, men inte mycket, åt lite ost det var det enda, men ack så gott det var. Mmmm, det har blivit en mardröm att äta frukost nu för tiden.. Inge godis i alla fall. Bravo! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

ja, tack för en trevlig em :D kul o träffa widdelur igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback