Pannkakor

Jag var så sugen på pannkakor i går så jag tänkte att jag skulle göra ett försök med Sojamjölet. Jag har hört att det inte skulle vara några problem så jag förväntade mig att det skulle vara samma sak som att steka pannkakor med vanligt mjöl.
Jaja detta blev i alla fall resultatet..

image40
Smeten, den var mycket gulare än vad den är på bilden.

image41
Står till och med på att det passar bra till pannkakor.

image42
Eftersom jag knappt klarade av att ha denna till min gröt så tänkte jag försöka göra slut på den till pannkakorna. jag tror dock inte att denna har något med resultatet att göra.

image44
Första försöket. Äggröra eller?

image45
Andra försöket och detta är lika motbjudande. Ni kanske anar att det inte kommer något mer försök. Jag hade liksom slutat vara sugen på pannkakor, för om jag säger så här, det ser inte bara äckligt ut, det smakar minst lika illa.

Glutenfri mjölmix nästa gång. Tro mig jag tänker inte försöka mig på sojamjölet något mer. Men jag tänkte jag skulle försöka mig på min klänning kanske. Sen ska jag gå ner på stan och se om det kanske finns någon klipptid denna vecka. Kris kris kris...


Kommentarer
Postat av: Caisa

Du klipper dig fan jämt. har du något hår kvar ens?

Postat av: sara

Hahahha

2008-04-29 @ 22:55:07
URL: http://frankenstina.blogg.se
Postat av: Blomman

Du är duktig kock ;)

2008-04-30 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback