Upphetsande?

hej tjejen! lär säga tack för i lördags, jävlar va porrigt det är med BDSM porr... ! MUMS! tack för din otroligt upphetsande show! du är HET! ;)
Texten skulle egentligen ha varit rosa..


Låt säga så här, jag blev ganska chockad, fick kanske panik och överreagerade en aning. Men nu i efterhand kommer jag nog att kunna skratta åt det. Okej jag kommer kunna skratta åt det. =)
Tack Sara du gör verkligen min vardag speciell, och tack även till er tre pojkar som åt minstonde försökte göra något skoj, men jag är tydligen inte mycket för humor! =)

Tack och god natt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha, chrille uppskattade svaret också. Puss vännen, kan knappt vänta på att få se showen!

Postat av: Niclas

jag fick bara /ignore =(

2008-04-07 @ 23:37:06
Postat av: Lina

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt... Hoppas du kan förlåta mig?

2008-04-08 @ 15:47:59
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se
Postat av: Niclas

För den här gången ^^!

2008-04-08 @ 16:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback