3 månader & 1 vecka, 2 år & 6 månader


Tiden går sjukt fort, det var tok länge sedan jag skrev något. Men det går ju bra ändå.. Mycket har hänt sedan sist i alla fall =) En månad i Australien, jul och i morgon är det nyår. Glenn och jag firar 2 ½ år i dag också. Firar och firar =) vi har inte gjort något speciellt alls. Men i morgon ska det ätas massa gott, ungsmarinerad fläskfilé m färska champinioner och soltorkade tomater, potatisgratäng och bearnaisesås. Nästan så jag skulle kunna börja laga ihop det nu på momangen.

Har spelat bingolotto i dag, men jäkla skitbingo, jag vinner aldrig, men jag hade fyra i rad på flera stycken. As spännande, och hela tiden när dom drog nummer så var det ett i från, fan vad irriterande, är mycket bättre om jag inte ens var i närheten.
Nej aldrig mera bingolotto..

I morgon blir det nog lugnt i alla fall som det ser ut nu.. Lite överskattat med nyår tycker jag, och ska man vara med massa människor så ska här kläs upp, klänning och strumpbyxor och -10 grader ut.. Mja jag kör nog på täckbyxor tror jag =) Och med tanke på att jag är trött redan vid sju på kvällen nu så jag kommer väl antagligen inte ens vara vaken under tolslaget, haha. Snacka om bitter jag låter. Jag ska käka lite och få upp humöret en sväng och sedan se om sängen är lika skön som den var i går =)

Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: sara

håhåååå! du har bloggat igen, kors i taket!½ ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback