Ojsan vad tiden går fort..

... ingen uppdatering på nästan två veckor, men ingen dör nog av det. Har nog inte hänt något viktigt ändå skulle jag tro. Jag har blivit ett år äldre, jag och Sara har varit på besök i Stockholm, vilket var jätte trevligt =) Och så har jag kommit fram till att min bil platsar nu bara på ett ställe.. SKROTEN! Har inte kört dit den ännu eftersom den har varit lite farlig att köra med. Vi klarade hur som helst inte av att vara utan bil i ens en vecka, men den nya har allt min skitbil inte hade. Men jag ska ta ett fint farväl av den i alla fall, för jag har trotts allt haft stor glädje av den.
Efter en konstig två dagars vecka på jobbet förra veckan, skulle jag ljuga om jag ser fram emot denna, men jag kör med nya tag. INGEN SKA FÅ TRAMPA PÅ MIG!

Dessutom har det blivet en hel del skriverier om "uppdragen" och morgon dagens är väl ganska lätt Sara, men jag är rädd för att jag kommer att banga, vi får se, jag tror inte mina arbetskamrater skulle uppskatta det så särskilt mycket och jag skulle definitivt inte göra ett bra intryck, det är en sak som är säkert. Men jag ska inte säga något än, det beror helt på vilken sida jag vaknar på i morgon =)
Helt klart bäst hittills är Caisa i nattlinne och gummistövlar på Ica, jag önskade att jag hade kunnat fått se det =)

Nu ska jag lägga mig och sova! God Natt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback