Yo!

Efter att jag tryckt på snooze fem gånger i morse gav jag upp och stängde av alarmet och sov vidare. Men jag hann inte så långt, Glenn ringde och väkte mig klockan tio över nio.
Jag: - Yo!
Glenn: Hmm. Hej.
Vi pratar ett tag och sen plingar det till i mobilen (meddelande) Vi säger hej då och jag kikar vad det är. 3Svar, Damen som vill kolla på min bil, jaså tänker ni hon måste vara dum i huvudet, eller så vet hon inte alla dens brister. Haha men det är faktiskt så att hon ska kika på den fast hon vat allt som är fel och knas på den =)
Så jag har varit ute och städat ur den nu på morgonen, jag trodde jag skulle hitta många roliga ting i den men, det var inte mycket, ska kanske ta och lyssna igenom alla skivor någon dag =)


Jag undrar om jag ska lämna kvar Emils utsmyckning

Jag funderar på om jag ska ta och dammsuga lite här så slipper jag göra det i morgon, dessutom skulle jag kunna bli lite varm också, jag trodde inte att det skulle vara så kallt ute så jag hade inte så mycket kläder på mig när jag städade bilen och åkter och kasta massa skräp, men jag kunde knappt öppna en kartong med min kalla fingrar.
Japp dammsugning blir, snabbt innan jag hinner ändra mig!
Hade Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback