49 Miljoner

Tänk dig att vinna 49 miljoner. Du skulle egentligen inte behöva jobba alls i hela ditt liv, plus att du skulle kunna köpa nästintill vad du vill. Du skulle kunna förverkliga dina drömmar många gånger om, du skulle kunna resa vart du vill. Du skulle kunna köpa hus på flera ställen i hela världen. Ja egentligen är det inte detta så många hoppas på? Är det inte därför vi spelar på hästar? Köper lotter? Men jag håller med, det skulle vara underbart att få vinna pengar, men frågan är, hur skulle man bli när man vunnit. Vem skulle jag bli om jag vann 49 miljoner?
Skulle jag helt strunta i att jobba, att pyssla med saker? Ja vem vet. Jag ska ta och gå och köpa mig en lott i dag innan jag går till jobbet får se om jag behöver jobba nästa vecka eller om jag kanske kan sitta på en tropisk Ö med en drink i handen..
Nu är det annat som ska ordnas.. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback