Se och Hör

Läste idag i en veckotidning på jobbet, troligen en flera år gammal tidning, men spela roll. Kom fram till en sida med rubriken "Så här gör jag.." Där en kvinna hade skickat in en insändare och skrev så här; "När jag har målat om hemma brukar jag hälla i lite överbliven färg i en nagellacks flaska och spara den i fall att lite av färgen skulle släppa eller att det skulle bli en repa eller dyligt.. Är det bara jag och mina arbetskamrater som tycker att detta kanske var lite väl överdrivet? Haha, Tänk bara jobbet att först få ur allt nagellack ur flaskan och sedan diska den minimala flaskan och seda att få i målarfärg i den, hahaha. Nej jag kan då inte tänka mig vilket jobb det måste vara i stället för att bara ha burken kvar med färgen i?
Ja lite skoj var det i alla fall. Kanske något för er människor som vill syssla med något helt unikt och speciellt, eller kanske bara har lite extra tid att inte göra någonting på.

Jag har börjat lyssna på en talbok, eller jag gjorde det egentligen förra veckan, men det har gått segt och jag tycker inte alls att jag har kommit in i den nå bra. Förns nu i kväll, precis innan vi skulle sluta, då mer än halva boken är kvar. =) Men jag känner då faktiskt för att gå till jobbet i morgon, inte det minsta ångest =) Det började en ny vi oss i dag också, jag lider verkligen med henne, puh jag vet inte om jag skulle gett mig in på detta om jag hade vetat vad det innebar, haha jo då det hade jag nog jag behövde ju verkligen ett jobb=) Men jag har ju trots allt vara där i över åtta månader nu och kan knappt hälften, hahaha, det låter helt sjukt för den som inte vet, men det är så här upplärnings tiden är, lång och intensiv =)

Nu ska jag sova i min ensamhet första gången på flera veckor, det känns väldigt lustigt, men jag antar att det kommer att gå bra. Det är bara en gång jag vaknat upp mitt i natten och inte förstått vart Glenn var och letat runt i hela sängen, kollat ut i den mörka hallen och resten av lägenhet, allt var kolsvart och ingen Glenn. Klart det kom jag på efter ett par minuter, han åkte bort dagen innan på jobb. Haha

God Natt, Kram.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ahahahha. Det där med nagellacket var lite hysteriskt. Men det är ju faktiskt sånt jag skulle ha tid att ägna mig åt nu. Så hör upp, alla ni som vill flytta över lite färg i nagellacksflaskan, be mig så ska vi säkert kunna ordna det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback