Årets näst bästa köp


Är helt klart min microfiber mopp. Världensbästa städredskap. Låter inget, ingen sladd och as fort gick det att städa dessutom. Så finemang, nu kan jag städa vilken tid som helst på dygnet =)

Västkusten väntas i morgon. Supersugen är jag fortfarande inte, men det ser ut som jag kanske åker hem på onsdag för då måste våran Australien resa vara betald, och det vägrar vi ju att missa. Hohoho nu blev jag på bra humör. Shit vad jag längtar. Jag kommer dessutom att få se Bangkok när vi åker ner, det blir skoj. Kanske =) jag hoppas det i alla fall. Får åt minstonde äta thai-mat några gånger innan vi åker vidare till Sydney och Sara. Vad är riktigt Australiensisk mat?

Kommentarer
Postat av: Tobias W

Hur länge stannar ni i Bangkok då och varför? :)

Var det tänkt så från början eller?



Det enda jag vet om australiensare är att de äter en massa Vegemite i blandade sammanhang. Svart och skitäckligt. Iofs, har inte smakat det, men har det hemma och har bara vågat lukta på skiten. Jag delar lägenhet med en Australiensare, så det är därför. Hehe.

Postat av: Lina

Vi stannnar i Bangkok i 18 timmar. På grund av att det var fullsatt på alla andra flyg i billiga priser. Men men, jag vill se Bangkok så förhoppningsvis kanske vi hinner se lite utav det =) Det var tänkt att vi från början skulle sova över en natt någonstans, Bangkok/Singapore, om det inte skulle bli så dyrt, men det var flera tusen kronor dyrare..



Hmm, maten lät ju så där.. Men jag hoppas Sara kanske vet några bra ställen där man kan äta =)

2008-07-13 @ 22:50:19
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: sarea

Haha, vegemite är SKIT. Man har det på macka bla. Det luktar SKIT och det smakar nog säkert skit också. (har inte heller vågat prova) De gillar lamm här och de är bra på lamm.. Mycket barbeque, mycket kött.. mycket frukt.. mango.. mmm!

2008-07-19 @ 09:33:21
URL: http://frankenstina.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag älskar redan Australien =) Har typ inte grillat någonting denna sommar så det bara måste vi göra. Barbeque hela oktober =)

2008-07-21 @ 15:44:59
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback