Australien

I dag åkte jag och Glenn ner på stan för att kika och höra lite på hur mycket det skulle bli för oss att åka och hälsa på Sara. Jag hade inte väntat mig under 13000 som vi hade sett hemma på internet, så det var ett fint besked när gubben sa 11800 per person tur och retur, det var skönt.. Vi bokade så nu är det klart, ska ner och betala i helgen så är det också gjort.
På söndag åker vi till västkusten, blandade känslor om ni frågar mig, men jag ska göra mitt bästa för ha trevligt.

Hohohihihaha det PIRRAR i hela kroppen =) Det ska bli så SJUUUUUUUUUKT roligt att få åka till andra sidan jordklotet. Och att Sara befinner sig där är ju det allra bästa.

Caisa och jag skulle ut i naturen i går kväll när solen gick ner och ta kort.


Besparar de lite mer smakfulla bildena till senare..


Nu ska vi kika på tapeter. I morgon ska vi få grillat hemma hos mamma och Peter.

Kommentarer
Postat av: sara

balla bilder benny

Postat av: Lina

Måste vara för att det är så otroligt balla personer på bilderna...

2008-07-21 @ 16:03:12
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback