Rök..

Det luktar brandrök i hela stan, nästintill i alla fall. Tack och lov har det regnat endel nu, både i går och i dag. Men att det slutat blåsa var nog det bästa. Det är ju det som gjort att skogsbränderna spridit sig snabbast.

Mycket dålig uppdatering, men det enda nämnvärda som hänt är väl att Sara har flytt stan. landet och europa. Ja det känns verkligen som att du är på andra sidan jorden =) Fast ändå kan vi prata med varandra som om du vore i Sverige och det är guldvärt =)

Snart ska jag gå iväg till jobbet, är skit trött, låg och snoozade i två timmar =) Mmmm det var fruktansvärt skönt.. Men sov ganska dåligt under natten.. Fick ett mms av Sara vid fyra och jag kände mig elak om jag inte svarade så jag vaknade till lite extra när jag skulle försöka skriva något vettigt..

Nej nu ska jag ordna lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback