Att ta rekord

I dag ska jag banne mig ta rekord i att fixa tvätten på snabbast tid. Jajamensan, klar före klockan sex ska jag vara och inte en minut senare.
Dagen på jobbet i dag gick också rekord fort, vart tod den vägen? Skit samma, lika skönt var väl det. Fick nog även rekord lite sömn i natt och det börjar kännas i kroppen och knoppen, men inte förrän nu.

Och nu är alla saker som vi hade på blocket borta. Ja till och med sofforn, sålde dom i går kväll, ybersnabbt. Bra att vi blev av med dom, men nu har vi ingen alls, tomt. Eko i vardagsrummet, MEN förhoppningsvis så kanske, kanske, kanske vi kan få den andra vi beställt inom några veckor, jag hoppas inom fem. Ingen soffa på fem veckor. Ja jag vet, jag försöker att inte tänka på det =)

Nu är det Rekord snabb tvättning på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback