I hopp om att våren

hade slagit sig in på riktigt vaknade jag i går morse med gott humör. Jag tänkte att i dag ska jag ta ut cykeln och börja cykla, underbart. Men det snöade... Alltså det är inte sant kände jag, det snöar?
Suck. Men men mitt humör höll i sig i alla fall. I morse blev det bättre dessutom, solen tog sig fram till mitt öga mellan fönstret och rullgardinen. Ååh härligt, i dag är det vårväder. Väldigt kallt vårväder.. 4 minus, men solen sken i alla fall. Nu har det blivit målnigt och lite varmare. Jag ska ha vårkläder på mig i dag i alla fall, jag har vårkänslor och är på toppen humör =)

Nyss beställt endel nya kläder och skor från hm också. Bara saker som gör mig på bra humör. Detta är jag verkligen värd, haha =) Inge ont i magen heller. Kan det bli bättre??
NEEEJ!!!

Nu ska jag äta snart.. Hade fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback