Tur i Otur

Kan man ha det, eller heter det något annat? Lite tur kanske jag har ändå, vi fick våran nya soffa i torsdags, hur jävla nice som helst. Stor som ett hus.
Köpte en ny dator i går också, kom hem strax efter sex, satt i gång den och så svart bild med texten, Windows Error. Vad i helvete? Kollar i instruktionsboken, står inte särskilt mycket, men vi testar det som står. Datorn hänger sig, vi startar om och testar igen. Men nej samma sak hela tiden. Så jag ringer support och det enda jag kan göra är att lämna tillbaka den. Hmm ja skoj, dom öppnar inte förrän på måndag klockan 14, och när var det jag började jobba på måndag??? Jo klockan TVÅ! Fan..

Ja så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Caisa

vill du sluta härmas?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback